niedziela, 27 kwietnia 2014

SPLENDOR I BLASK, part I


27.04.2014, Lębork


Cześć,

kolejny dzień, kolejna godzina i o to kolejny blog (w tej czarnej dziurze internetu), lecz tym razem blog jest mój.

Co to za różnica, że mój? Przeglądając polskie blogi prowadzone przez mężczyzn z jednej strony przeżyłem szok, ale także poczułem podziw. Mr.Vintage idealnie(!) opisuje męską modę, Ekskluzywny Menel- fashion blogger, strona Antyweb dzięki, której jestem na bieżąco z pędzącym światem technologii, kominek in/es, albo lubiany Michał Zaczyński. Każdy inny, przemyślany i w pewien sposób podziwiany.
Prawdopodobnie wszystko już było, wszystko aktualnie jest (internet to czarna dziura, nie raz zabłądziłem, nie raz się zgubiłem, ciągle odkrywamy w nim coś nowego!), ale ja postaram się włamać w bardzo zwarty rynek blogowy i jako student z Gdańska pisać o wszystkim, ale nie o niczym. Przemyślenia, muzyka, moda, życie- jednym słowem LIFESTYLE z akcentem na life i przeciągnięciem na style. 
Będę was raczył, a może dopieszczał(OBY!) zdjęciami, obrazkami, które są przerzucane z jednego foldera do drugiego. ŻYCIEM Drodzy Państwo! 

Dwudziesty siódmy kwiecień, dzień narodzin SPLENDORLUC (kiedyś ujawnię sekret nazwy). Mam nadzieje, że w przyszłości marka/renoma, a póki co blask życia. 

lubujcie, obserwujcie, folowersujcie, komentujcie (zawsze bawiły mnie te słowa)

http://www.splendorluc.blogspot.com
http://www.instagram.com/splendorluc
http://www.twitter.com/splendorluc

Social network opanowałem do perfekcji ;)

Piszcie na podryw! 
splendorluc@gmail.com



xoxo
Łukasz Splendor





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz